Ons bestuur

De Sterrenzee valt onder het bestuur van de Scholengroep Katholiek Onderwijs (SKO Flevoland Veluwe).

Dit is een samenwerkingsverband van 28 scholen in het primair onderwijs. De scholen binnen deze Stichting hebben hun eigen identiteit, maar werken allemaal samen vanuit een Katholieke levensbeschouwing.

De leiding van de school is in handen van de directeur. Daarnaast heeft de school een Intern Begeleider (IB’er). Zij bewaakt samen met de leerkrachten de vorderingen van de kinderen en ondersteunt leerkrachten en ouders met betrekking tot zorgvragen.

Meer weten over ons bestuur? Klik dan op onderstaande button om naar de site van de Ontwerpers van Onderwijs te gaan.

Meer over onze school

Contact met de Sterrenzee

de Sterrenzee staat graag voor je klaar. Vragen, opmerkingen of feedback? We kijken graag samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Contact opnemen